29 Ekim 2012 Pazartesi

VEDA BUSESİ/UMAY UMAY


“Haritada unutulmuş bir düşüşü işaretliyorum; birlikte hatırlayabileceğimiz bir sır. Bu gece belki de hayatımın en olmadık işini yapıp sana yazmaya çalışıyorum. İfade edilememiş ve bu yüzden kutsal kalan pek çok şey gibi; ifade edemediğim duyguların, sana nasıl ulaşırımların yanıtsız kalan tuzaklarına saplanmaya çalışarak.Ve biraz utanıyorum; ismini yazamıyorum sayfalara. Kırık sözlerin, ellerimi sıkı tut düşüyorumların ülkesinde sadece dört dakikalık bir mektup.”
   Umay Umay’ ın arkası yarın tadında olan "veda busesi" nin dört dakikalık fragmanı.
   Veda busesini diğer buselerden ayıran nedir!?
   Tanrıya veda busesi verilebilinir mi!?
   Veda busesini tanrıya konduranlar, sıfatlardan allahsızlığı mı seçmiş olur!?
  “Ölünceye kadar seni seveceğimi sanmıştım baba ama aşık oldum.” kitabın ilk cümlesi budur… bu cümle Hz. İsa’ya ait olabilir mi ?!
umay2 300x200 Umay Umay   Ellerimi Sıkı Tut Düşüyorumların Ülkesinde Sadece Dört Dakikalık Bir Mektup. veda busesi umay umay Liman Yayın
   Umay Umay Veda Busesi; kalan son dal sigara hazzında ve paketin üzerinde tek solukta içmeniz gerekir önerisi var… Ancak bunu uygularsanız sayıklar bir tonda yukarıda yer alan soruları -ve daha bir çoğunu- kendinize yöneltirken bulabilirsiniz.
   Umay Umay Veda Busesinde; geçmişe yani çocukluğuna, gençliğinin geçmemişliğine mektup yazıyor. Adresi yok. Mektubunu kağıttan uçak yapıp çocukluğuna gönderiyor. Zarfı kaçık çorap, pulu ince topuklu rugan ayakkabı olan bir mektup ne yazar ki demeyin. Gelen mektuba alelacele yanıt yazma şevki ile okursanız işte o zaman Umay Umay’ın neden romatizma ilaçlarıyla intiharlar ettiğini anlayabilirsiniz. (aklımızdakalanlar.com'dan alınmıştır.)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder